• See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud.
  • (+372) 600 60 22

Reisijate ja pagasiveo eeskirjad rahvusvahelistel reisidel

Mõisted
Vedaja - veoteenuse osutaja AS Temptrans. Kodulehe aadress: www.temptrans.ee
Reisija - füüsiline isik, kes kasutab Vedaja sõidukit sõiduks vastava Vedajaga sõlmitud lepingu alusel.
Reis - bussireis kindlal marsruudil ühes suunas algpunktist kuni lõpp-punkti.
Pilet - Reisija ja Vedaja vaheline leping Reisiks vastavalt nimetatud andmetele.
Kassa - Vedaja enda sõidupiletite müügipunktid aadressidel:

  • Viru väljak 6, Tallinn (bussiterminal)
  • Keemikute 37f, Maardu (Rozali keskus)

Agentuur - Vedaja esindaja, kellel on seaduslik õigus müüa, muuta ja tühistada Vedaja Pileteid.
Pagas - Kindlalt suletud pakend (kohver, kott jms.), kuhu on mahutatud Reisija poolt bussi pagasiruumis vedamiseks ära antavad esemed. Pagas on määratud kohtade arvu, kaalu ja mõõtmetega.
Online - Piletite online-müügisüsteem Vedaja kodulehel www.temptrans.ee
E-Mail - See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud., Vedaja elektronposti aadress Piletite arvestuse pidamiseks.
 
1.    Pileti ostmine
1.1.    Sõidupileti eest tasumisega kinnitab Reisija ühtlasi, et on tutvunud ja nõustunud Vedaja piletimüügi- ja reisjateveo eeskirjadega, mis asuvad kõikides AS Temptrans müügiesindustes, agentide esindustes, kodulehel www.temptrans.ee  ja müügisüsteemis piletiostu kinnitamisel.
1.2.    Pileteid on võimalik osta:

  • Kassadest
  • Agentuuridest. Täielik volitatud Agentuuride nimekiri on toodud ära Vedaja kodulehel.
  • Online-müügisüsteemi kaudu.
  • Vahetult enne bussi väljumist bussijuhilt vabade kohtade olemasolul

1.3.    Bussijuhilt Pileti ostmise korral on võimalik tasuda ainult sularahas eurodes.
Üle 50-euroseid rahatähti vastu ei võeta.
1.4.   Pileti ostmisel peab Reisija esitama järgmise minimaalse info enda kohta: Ees- ja perekonnanimi, kontakttelefoni number või e-posti aadress, väljumis- ja sihtkohad, soovitav Reisi kuupäev ja kellaaeg.
1.5.    Juhul, kui Reisija soovib saada võimaldatavat soodustust, peab ta vajadusel esitama tõendava dokumendi.
1.6.    Kohe pärast Pileti kättesaamist peab Reisija kontrollima kõigi sellele kantud andmete õigsust.
1.7.    Peale tellimuse vormistamist suunatakse Reisija valitud internetipanka. Seal näeb Reisija eeltäidetud maksekorraldust, kus on märgitud tasumisele kuuluv summa. Peale maksmist tuleb Reisijal kindlasti kinnitada oma makse klikates nupule Tagasi kaupmehe juurde.

1.8. ASTemptrans võtab vastu makseid pangakaartidega Visa, Mastercard. Kauba eest pangakaardiga tasudes sisestab Reisija oma andmed otse Pankade kaardikeskuse serverisse. Ülekande turvalisus on tagatud SSL (Secure Sockets Layer) ühendusega.


2.    Pileti muutmine
2.1.    Piletit on võimalik muuta hiljemalt 1 tund enne bussi väljumist vana Pileti esitamisel ja selles Agentuuris või Kassas, kust see osteti, arvestades antud Agentuuri või Kassa lahtiolekuaegu. Vastasel juhul Piletit ei muudeta.
2.2.    Piletil ees-, perekonnanime, reisi aega, reisi kuupäeva muutmise eest võetakse tasu 1 eurot.
2.3.    Marsruudi, sihtkoha, suuna, tariifikategooria muutmise korral tuleb tasuda Piletite hinnavahe pluss 1 euro. Juhul, kui hinnavahe on negatiivne, ei tagastata Reisijale makstud raha, kuid 1 eurot ka ei võeta.
 
2.4.    Juhul, kui Pilet ostetud Online'i kaudu 1 eurot ei võeta ja võib muuta suuna, ees-, perekonnanime, reisi aega, reisi kuupäeva, tingimusel, et Pileti maksumus ei erine juba ostetud Piletiga, täites Vedaja kodulehel www.temptrans.ee vastava vormi mitte hiljemalt kui 1 tund enne bussi väljumist. Tingimusel kui Piletide hind erineb Pilet ei muudeta (võimalik on ainult Pileti tagastamine).

2.5.    Juhul, kui Pilet ostetud Vene, Valgevene või Ukraina Online-süsteemi kaudu, siis muudatused saab teha AINULT Agentuuride esinduses mitte hiljem kui 1 tund ennem väljasõidu. Muuta saab ainult nimi, perekonnanimi, väljasõidu aeg ja kuupäev, tingimusel kui Piletide hind erineb Pilet ei muudeta (võimalik on ainult Pileti tagastamine).
2.6. Juhul, kui Pilet osteti sooduskampaania käigus, siis sihtkohast väljumise kuupäeva või kellaaega ei muudeta.
 
3.    Pileti taastamine
3.1.    Kaotatud piletid taastatakse selles Agentuuris või Kassas, kust nad osteti, arvestades antud Agentuuri või Kassa lahtiolekuaegu.
3.2.    Online'i kaudu ostetud Pileti taastamiseks tuleb saata päring See e-posti aadress on spämmirobotite eest kaitstud. Selle nägemiseks peab su veebilehitsejas olema JavaSkript sisse lülitatud. hiljemalt 12 tundi enne bussi väljumist.
 
4.    Pileti tagastamine, reisist loobumine
4.1.    Reisijal on õigus loobuda reisist täielikult (sinna ja tagasi) või tagasisõidust, ainult sinnasõidust loobuda ei ole võimalik.
4.2.    Reisist loobumine tuleb vormistada hiljemalt 1 tund enne bussi väljumist Pileti esitamisel ja selles Agentuuris või Kassas, kust see osteti, arvestades antud Agentuuri või Kassa lahtiolekuaegu.
Vastasel juhul kompensatsiooni ei maksta.
4.3.    Online'i kaudu ostetud Pileteid on võimalik tagastada ainult:

  • Täites Vedaja kodulehel www.temptrans.ee vastava vormi. Kompensatsioon kantakse 15 tööpäeva jooksul üle pangakontole, millelt tasuti selle Pileti eest.

4.4. Juhul, kui Pilet ostetud Vene, Valgevene või Ukraaina Online-süsteemi kaudu, siis tagastus saab teha AINULT Agentuuride esinduses, arvestades sellega, et võib lisada ka teenustasu.
4.5.Kui Pilet tagastati varem, kui 24 tundi enne bussi väljumist, tagastatakse Reisijale 100% reisi maksumusest. Kui Pilet tagastati 24 kuni 1 tund enne bussi väljumist, tagastatakse Reisijale 50% reisi maksumusest. Kui Pilet tagastati hiljem, kui 1 tund enne bussi väljumist, Reisijale raha ei tagastata.
4.6.Sooduskampaania ajal ostetud Pileteid tagastada ei saa.
4.7. Vedaja ei maksa kompensatsiooni Piletite eest, kui reis jäi ära:

  • ebaõigete andmete tõttu Piletil
  • vajalike dokumentide nagu kindlustuste, viisade, reisidokumentide jms. puudumise tõttu.


5.   Pagasi ja käsipagasi vedu, paigutamine
5.1.    Reisija võib võtta endaga bussi salongi kaasa ühe käsipagasi ühiku kaaluga kuni 5 kg, maksimaalsete mõõtmetega: pikkus 45 cm, laius 35 cm, kõrgus 20 cm.
5.2.    Reisija võib võtta endaga kaasa rohkem, kui 1 käsipagasi ühiku, kui pagasiruumis vaba koht on olemas ja kui see on eelnevalt kooskõlastatud bussijuhiga.
5.3.    Bussi salongi kaasa võetud käsipagasi eest vastutab täielikult Reisija ise.
5.4.    Reisija saab tasuta ühe Pagasi koha kaaluga kuni 30 kg, maksimaalsete mõõtmetega: pikkus 70 cm, laius 30 cm, kõrgus 55 cm. Reisija Pagas paigutatakse bussi pagasiruumi.
5.5.    Keelatud on vedada Pagasit, kui Reisijat ennast bussis ei ole.
5.6.    Keelatud on vedada Pagasit ja/või käsipagasit, mis sisaldab keelatud Pagasi nimekirja kuuluvaid esemeid.
5.7.    Pagas ja/või käsipagas loetakse keelatuks, kui see sisaldab: radioaktiivseid aineid, lõhkeaineid, mürgiseid, söövitavaid, kergestisüttivaid, tugeva lõhnaga ja värvi andvaid aineid, samuti esemeid ja asju, mis ei ole nõuetekohaselt pakitud, esemeid ja asju, mis võivad bussi määrida või kahjustada.
 
6.    Reisija õigused ja kohustused
6.1.    Reisijal on õigus:
6.1.1. Saada veoteenust vastavalt ostetud Piletile
6.1.2. Saada soodustusi vastavalt kehtivatele õigusaktidele
6.1.3. Vedada Pagasit vastavalt kehtivale korrale
6.2. Reisija on kohustatud:
6.2.1. ilmuma Piletil märgitud bussi väljumiskohta ja registreeruma hiljemalt 10 minutit enne Piletil märgitud bussi väljumisaega.
6.2.2. kogu Reisi jooksul omama käepärast kehtivat Piletit paberikandjal ja isikut tõendavat dokumenti. Juhul, kui Reisija on saanud soodustariifiga Pileti, peavad tal olema käepärast ka dokumendid, mis vajadusel tõendavad selle soodustariifi kasutamise õigust. Esitama eespool nimetatud dokumendid bussijuhile või kontrolliteenistusele nende nõudmisel.
6.2.3. tagama, et käsipagas ega muud esemed ei ohustaks ega häiriks ülejäänud Reisijaid.
6.3. Reisijal on keelatud:
6.3.1. viibida bussi salongis ilmses alkoholi- või narkojoobes, määrdunud rõivastes, tarbida alkohoolseid jooke, suitsetada ning tülitada teisi Reisijaid
6.3.2. avada/sulgeda aknaid ja luuke ilma bussijuhi loata
6.3.3. takistada uste avamist/sulgemist ja piirata bussijuhi vaatevälja
6.3.4. segada bussijuhti või takistada kontrolliteenistuse tööd
6.3.5. lõhkuda, kahjustada või määrida bussi või bussi salongi
6.3.6. seada ohtu ennast ja teisi Reisijaid
 
7.    Vedaja õigused ja kohustused
7.1.    Kõik kohad bussis on võrdse mugavusega. Vedaja jätab endale õiguse ilma ette teatamata vahetada Reisija istekohta, soovides tagada Reisijate ja bussimeeskonna ohutust ja/või maksimaalselt kvaliteetset reisi. Juhul, kui Reisija istekoht on varustatud tehases paigaldatud turvavööga, peab bussi liikumise ajal olema turvavöö kinnitatud.
7.2.    Vedaja ei vastuta bussi graafikust mahajäämise eest objektiivsetel põhjustel nagu: ilmastikuolud, ummikud teedel, teetööd, riigiorganite tegevuse tagajärjed, järjekorrad piiril, tolli- või passikontrolli järjekorrad jms. Samuti Reisija tegevuse tagajärjel, mis mõjutab Vedaja kohustuste täitmist ja muudel põhjustel, mida Vedajal polnud võimalik ette näha ega ära hoida vaatamata kõigile rakendatud meetmetele.
7.3.    Vedaja ei vastuta Pagasi sisu eest.
7.4.    Firma süül tekitatud kahju pagasiruumi paigutatud reisipagasile hüvitatakse kuni 192 EUR väärtuses. Üle 192 EUR väärtuses kahjud kuuluvad hüvitamisele Reisija isikliku kindlustuslepingu olemasolul kindlustusfirma poolt.
7.5.    Bussi mitteväljumisel Vedaja süül korraldab Vedaja asendustranspordi esimesel võimalusel. Lisaks on Vedaja kohustatud:

  • Reisija avalduse alusel hüvitama talle 50% Pileti maksumusest, kui buss hilines sihtkohta 2 tundi või rohkem
  • Reisija avalduse alusel hüvitama talle 100% Pileti maksumusest, kui buss hilines sihtkohta 5 tundi või rohkem

7.6.   Vedajal on õigus keelduda Reisija teenindamisest ja Pileti eest raha tagastamisest, kui Reisija:
7.6.1. bussi sisenemisel või reisi jooksul ei esitanud kehtivat Piletit, isikut tõendavat dokumenti või soodustariifi kasutamise õigust tõendavat dokumenti
7.6.2. kehtival Piletil on valesti märgitud Reisija ees- ja/või perekonnanimi
7.6.3. Reisija ei saabunud bussi väljumiskohta või ei sisenenud bussi Piletil märgitud ajaks
7.6.4. Reisija ei sisenenud bussi selle teatatud väljumisajaks vahepeatuses
7.6.5. on ilmses alkoholi- või narkojoobes
7.6.6. ohustab või häirib teisi reisijaid
7.6.7. häirib mistahes muul viisil Reisi toimumist ja ohutust
7.6.8. esitab valesti vormistatud piiriületuseks vajalikud dokumendid või need puuduvad
7.7. Juhul, kui Reisijal tekib riigi ametivõimudega arusaamatusi viisade, passide, mistahes kindlustuste, salakauba jms. tõttu, on Vedajal õigus jätta Reisija piirile või toimida vastavalt ametivõimude seadusjärgsetele nõudmistele.
Pileti või selle osa maksumust sellisel juhul ei tagastata.
7.8.     Mistahes kaebused ja pretensioonid Vedajale võetakse läbivaatamiseks vastu juhul, kui need on esitatud hiljemalt 14 päeva pärast Reisi. Vedaja esitab Reisijale ametliku vastuse 14 päeva jooksul pretensiooni saamisest. Juhul, kui Vedaja vajab kaebuse või pretensiooni läbivaatamiseks rohkem aega, teatab Vedaja sellest Reisijale 14 päeva jooksul ning märgib kindlasti ära vajaliku lisaaja pikkuse.
7.9.     Vedaja ei võta vastutust Partnerite busside või muu Vedajate busside graafikust mahajäämise ja mitteõigeaegselt peatusesse saabumise eest või Partnerite mitteväljunud reiside eest.
7.10.    Vedaja ei võta vastutust kahjude ja saamata jäänud tulude eest, mis tekkisid või võivad tekkida Reisijal seoses asjaoluga, et buss ei jõudnud õigeaegselt sihtkohta.
7.11.    As Temptrans jätab endale õiguse muuta käesolevad reeglid , graafikud ja hinnad.
7.12. Juhul, kui Reisijal on ostetud Pilet Reisile, mille sõidugraafik muutub, ja tehtud muudatused Reisijale ei sobi, kohustub Vedaja tagastama talle kogu Pileti maksumuse.
7.13.    Kui Reis jäi ära, on Vedaja kohustatud tagastama Reisijale kogu Pileti maksumuse.
7.14.    Kodu- ja lemmikloomade vedu on keelatud. Erandina on lubatud bussi võtta pimeda juhtkoer, kui sellest on eelnevalt Vedajat teavitatud.
7.15.    Juhul kui Reisija on bussi sisenemisel lemmiklooma varjanud ja see avastatakse hiljem, on Vedajal õigus Reisijale reisiteenuse osutamisest loobuda ja Reisija järgmises bussipeatuses maha jätta.

 

 

Temptrans AS

 
Kroodi 8, 74114 Maardu, Eesti
Reg. nr: 10035301
KMKR: EE100053067

Sekretär

 
tel: (+372) 6024300
e-mail: temptrans[ät]temptrans.ee

Dispetšer (24h)

 
tel: (+372) 6006022
e-mail: buss[ät]temptrans.ee